24 February 2024

Întrebări frecvente și răspunsuri – apeluri RO

Întrebările și răspunsurile cu aplicabilitate generală pentru toate apelurile organizate de Autoritatea de Management Afaceri Interne 2021-2027

Publicat: 27 noiembrie 2023

  1. Cerere de finanțare
    1. Secțiunea B5 Rezultate, buget și intervenții
      • Întrebare: Într-un proiect care se va derula în parteneriat, iar Partenerul nu are prevăzute costuri directe eligibile în bugetul proiectului, acesta poate beneficia de o parte din costurile indirecte calculate la nivelul proiectului? Menționăm faptul că activitățile derulate de partener sunt de configurare a echipamentelor achiziționate prin intermediul proiectului.
      • Răspuns: Da, Partenerul poate avea alocată o parte din costurile indirecte aferente proiectului.
    2. Secțiunea B5 Rezultate, buget și intervenții
      • Întrebare: Într-un proiect care se va derula în parteneriat, iar Beneficiarul nu are prevăzute costuri directe eligibile în bugetul proiectului, acesta poate beneficia de o parte din costurile indirecte calculate la nivelul proiectului? Menționam faptul că activitățile derulate de Beneficiar sunt de management ale proiectului.
      • Răspuns: Da, Beneficiarul  poate avea alocată o parte din costurile indirecte aferente proiectului.
    3. Secțiunea C2 Etică și drepturi fundamentale
      • Întrebare: În vederea completării Chestionarului C2 – Etică și drepturi fundamentale din cererile de finanțare aferente apelurilor de proiecte BV12A, BV13A și BV14A, vă adresăm rugămintea de a clarifica dacă sintagma „activitățile proiectului” se referă doar la activitățile din perioada de implementare a contractului de finanțare sau produce efecte și după finalizarea acestuia (ex. după recepția echipamentelor/ serviciilor, în perioada de garanție a echipamentelor și până la recepția finală a acestora).
      • Răspuns: Sintagma „activitățile proiectului” se referă atât la perioada de implementare a proiectului cât și la perioada de după finalizarea acestuia.
  2. Aplicație ROFED beta
    1. Secțiunea D Anexe
      • Întrebare: Avand in vedere faptul ca la nivelul instituţiei noastre au fost întâmpinate dificultăţi la încărcarea documentaţiei solicitate din cauza restricţionării dimensionării acesteia la 1 mb, vă adresăm rugămintea de a ne comunica cum procedăm în situaţiile în care documentele depăşesc această dimensiue. Situaţiile au fost întâlnite în cazul încărcării Analizelor cost-eficacitate, oferte, cererea cu semnătură electronica etc
      • Răspuns: Limita de 1 Mb nu se poate majora. Vă recomandăm să folosiți semnătura electronică fără logo, iar documentele pe care doriți să le atașați să fie scanate la o rezoluție optimă astfel încât să fie lizibile.

Publicat: 15 februarie 2024

  1. Eligibilitate OMAI 107/2023

Întrebări și răspunsuri eligibilitate

 

Abonare buletin de știri pe email

Opțiune transmitere email *

politica de confidențialitate

publicat 27 noiembrie 2023 - editat 15 februarie 2024


Sari la conținut