8 May 2024

Comunicare electronică – ROFED

Sistemul de schimb electronic de informații și documente, aplicația ROFED este în curs de operaționalizare. Termenul estimat pentru lansarea etapei I – trimestrul I 2024.

Comunicarea electronică între autorități și beneficiari se va realiza (conform precizărilor din Ghidul general, până la operaționalizarea ROFED) astfel:

  1. Toate comunicările (informații și documente) transmise între aplicant/beneficiar și autoritățile responsabile de program vor fi semnate digital cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv și generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Toate comunicările trebuie semnate digital de reprezentantul legal al emitentului (beneficiar sau autoritate de program).
  3. Cererile de finanțare se vor transmite cu ajutorul unui formular online dedicat apelului. Linkul va fi precizat pe pagina apelului, respectiv pe pagina/anunțul privind lansarea apelului din secțiunea Apeluri proiecte – https://fed.mai.gov.ro/in/apeluri/apeluri-proiecte/. Pentru accesarea formularului online este necesară autentificarea, respectiv un cont de utilizator EU Login – https://webgate.ec.europa.eu/cas.
  4.  Comunicările în etapa de evaluare, selecție, contestare și contractare, precum și celelalte documente sau raportări în etapa de implementare, se vor transmite exclusiv pe email cu confirmare de primire. Se vor utiliza adresele de email menționate în cererea de finanțare și adresa de email generică a autorității de program responsabile (AM/OI).

Abonare buletin de știri pe email

Opțiune transmitere email *

politica de confidențialitate

publicat 4 iulie 2023 - editat 4 august 2023


Sari la conținut